Comentari de la Lola de l’Assemblea de Tarragona

Comentari publicat en el FÒRUM: Els perquè de la nostra baixa del Procés Constituent

————————————————————————————————————————

Gràcies, companys, per la vostra carta d’acomiadament, que m’anima a donar el pas d’expressar per escrit que a mi m’ha passat a Tarragona quelcom una mica semblant.

Vaig trobar des del principi un predomini total de la gent d’ideologia marxista
(amb la qual tinc vint mil desacords per dir algo)
a la Comissió d’Organització.
A l’Assemblea només queden unes 25 persones, no serà només per això,
però és molt per això. Jo ja no hi vaig (i en el meu cas és per això).

La meva explicació de què el moviment no creix més: jo mateixa sóc un exemple de persona que al principi va animar a quantitat de gent amb el meu entusiasme, pensant que seria quelcom diferent, però què des del principi de les assemblees ja no ho vaig veure clar, i per tant he procurat no animar ningú/na més.

La meva explicació de què a l’Assemblea general sortissin coses com “No
als referendums”, és que allí estaven “les persones que queden a les assemblees”, que són les ideolotgitzades i la gent propera a elles,
que pensen (amb tota la bona fe del món, això no es pot posar en dubte)
que si no asseguren el control del moviment aquest no arribarà a bon port
(em cal dir que jo penso exactament el contrari: que només si
deixen d’intentar controlar el moviment, aquest podrà arribar a bon port).

Jo vaig adonar-me que el que passava a la meva Assemblea (el predomini de la ideologia marxista) passava a moltes mès, quan vaig veure els continguts de la publicació de la campanya, que per cert no em va agradar gaire.

I em fa la sensació que a l’Assemblea de l’Eixample, el predomini marxista no es dóna (si no fos així no estaríeu treballant els continguts que esteu treballant).
I per això no l’heu pogut apreciar com a un dels ingredients importants de l’Estat de la Qüestió al PC en aquests moments.

En quant a la presència de “cristians progressistes” (amb els quals jo sí que puc treballar, perquè no són tan ideolotgitzats), des de Tarragona no m’ho imaginava.
Potser es dóna més al PC de Barcelona i voltants… i no es dóna ja tant una mica més lluny, excepte algun que sempre hi haurà a tot arreu, és clar….

Envio aquest escrit tant a democracia-pc com a la Comissió d’Organització de
l’Assemblea de Tarragona. No sé com fer-ho arribar a l’altra gent de la meva
Assemblea, sobretot a la que venia al principi, estaria bé que tinguèssim algun “foro-Tarragona”, per comunicar-nos horitzontalment). I ho envio sobretot a en Jordi i l’Ana, a qui agraeixo molt la seva iniciativa, que m’ha animat a expressar aquestes problemàtiques assemblearies.

Salut a totes i a tots!

Lola

Anuncis
Galeria | Aquesta entrada ha esta publicada en Correus, Discussió. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.